مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 خرداد 1401 ساعت 09:222022-06-09سياسي

رونمایی از پوشش یک خانواده  در رویداد فرهنگی - اجتماعی در کرج


سپیده غفاری، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج، از رونمایی پوشش یک خانواده در رویداد فرهنگی-اجتماعی ستر کرج خبر داد و گفت: دومین رویداد ستر کرج با نگاه تخصصی و زیر ساختی در ابعاد وسیع تر از رویداد پیشین، در بخش های مختلف سیاست گذاری و پیش بینی شده و در جریان اقدامات اجرایی آن هستیم.

وی بیان کرد: این رویداد، رونمایی و عرضه تولیدات حوزه پوشش را در یک خانواده ایرانی شامل می شود؛ از پوشش یک بانو در اجتماع تحت عنوان بخش عفیف بانو، پوشش دخترانه در بخش خاتون،  لباس حوزه کودک و نوجوان و پوشش رجال در بخش آقایان که اکنون در فرایند انتخاب آثار و تولیدات قرار دارد.

مشاور بانوان فرمانداری کرج با بیان اینکه بصورت تخصصی طرح های دانشجویان کرج نیز در این رویداد رونمایی می شود،  گفت: بدنبال فرهنگسازی برای ایجاد بسترهای ترویج الگوی سبک پوشش ایرانی – اسلامی هستیم از این رو پیوند بین طراحان و تولیدکنندگان را با هدف معرفی تولیدات فاخر، دوخت پوشش های جدید متناسب با الگوهای اسلامی و ایده پردازی برای تولیدکنندگان که به عرضه این تولیدات در بازار منتهی خواهد شد؛ جهت اجرا سیاست گذاری نموده ایم.

  دبیر قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان کرج گفت: این رویداد در راستای ترویج سبک پوشش ایرانی – اسلامی با همکاری دستگاه های فرهنگی از جمله کارگروه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوشش یک خانواده  در رویداد فرهنگی - اجتماعی در کرج

رونمایی از پوشش یک خانواده  در رویداد فرهنگی - اجتماعی در کرج